. Методика виконання тестових завдань з вибором трьох правильних відповідей із семи запропонованих варіантів відповіді. - Педагогічна лабораторія - Каталог файлів - Борівська ЗОШ І-ІІІ ст. №1
Окружний опорний заклад "Борівська ЗОШ І-ІІІ ст. №1
ім Героя Радянського Союзу В.С.Колісника 
Борівської селищної ради"
П`ятниця, 29.03.2024, 10:52
ГоловнаРеєстраціяВхід Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту

Категорії розділу
Мої файли [3]
ЗНО [0]
Педагогічна лабораторія [22]

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Головна » Файли » Педагогічна лабораторія

Методика виконання тестових завдань з вибором трьох правильних відповідей із семи запропонованих варіантів відповіді.
17.02.2019, 22:04

Методика виконання тестових завдань з вибором трьох правильних відповідей із семи запропонованих варіантів відповіді

Завдання з кількома правильними відповідями:

За зовнішнім виглядом ці завдання схожі на завдання з вибором однієї правильної відповіді, але передбачають вибір декількох правильних відповідей із запропонованих. У завданнях з вибором декількох правильних відповідей застосовані ті ж принципи конструювання, що й у завданнях з вибором однієї правильної відповіді. Ймовірність вгадування кількох відповідей невелика. У цьому типі тестів кожен варіант відповіді повинен бути або абсолютно правильним, або абсолютно неправильним, для того, щоб уникнути неоднозначності. Завдання з кількома правильними відповідями має умову (запитання або незакінчене твердження) та перелік варіантів вибору. Перевіряють вони переважно розуміння, застосування історичного матеріалу (навченість на рівні розуміння). Відповіді формулюються з використанням дистракторів і правильних відповідей. За виконання таких завдань дають один бал за кожну правильну відповідь у завданні.

Приклади завдання з вибором декількох правильних відповідей:

1. Укажіть заходи, що вплинули на рівень життя населення України впродовж 1950-х – середини 1960-х рр.:

 а) скасування плати за навчання в старших класах школи й у вищих навчальних закладах;

б) проведення грошової реформи, що сприяла остаточному зникненню дефіциту товарів;

  в) індустріальне будівництво житла та пом’якшення житлової проблеми;

г) заборона робітникам і службовцям самочинно змінювати місце своєї роботи;

 д) перегляд і підвищення тарифної системи оплати праці, перехід на п’ятиденний робочий тиждень при восьмигодинному робочому дні;

е) інтенсифікація праці шляхом переходу на шестиденний робочий тиждень та скорочення відпусток;

є) установлення щомісячного авансування та пенсій за віком для колгоспників.

2. Виберіть характерні ознаки діяльності Львівської братської школи

а) співпраця школи, батьків і громади;

б) високий рівень учнівської самоврядності;

в) схоластичний зміст освіти;

г) сувора дисципліна;

ґ) високі вимоги до професійного і морального рівня учителя;

д) позастановий характер.

Успішно виконувати такі завдання можуть тільки ті випускники, які, набувши предметних умінь, сформували для себе систему історичних знань (систематично вчили історію).

Завдання з кількома правильними відповідями можуть застосовувати для вимірювання умінь учасника зовнішнього оцінювання аналізувати історичний матеріал (навченість на рівні оперування історичною інформацією). Призначені для цього завдання мають ввідний матеріал – текст, таблицю, графік, фото, карикатуру, карту тощо. Інтерпретуючи ввідний матеріал для встановлення, наприклад, значення історичного терміну або зв’язків між фактами, виконавці цих завдань виявляють наявність (відсутність) відповідного предметного вміння.

 

 

Категорія: Педагогічна лабораторія | Додав: Natalka
Переглядів: 782 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт

Пошук

Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024 Безкоштовний хостинг uCoz